Handy

Handy Chat попитайте на живо *8300 телефон на клиента
Всички категории

Отказ от покупка

 

Всеки потребител има право да се откаже от поръчаната стока в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни от получаване на доставката. Стоката, която потребителят се задължава да върне на ХЕНДИ, трябва да бъде в добър търговски вид, без външни и/или вътрешни ожулвания, драскотини или други наранявания, поставена в оригиналната търговска опаковка, в която е получена от ХЕНДИ, да не е нарушена цялостта на поставени от ХЕНДИ и/или производителя/вносителя защитни стикери, в т.ч. стоката да не е ползвана и да отговаря на предвиденото в договора за продажба предназначение. Стоката трябва да бъде придружена от предоставените от ХЕНДИ гаранционна карта (оригинал), оригиналните копия на фактура и касов бон (за физически лица) или копия на фактура и касов бон (за юридически лица).

Стойността на върнатата стока се възстановява на потребителя в срок от 14 календарни дни от датата, на която потребителят е информирал ХЕНДИ за решението си за отказ от договора за продажба.

Формулярът за отказ от покупка може да намерите ТУК.

 

Ако имате въпроси, може да ги отправите към нас чрез формата за обратна връзка от меню "Контакти" или на:

 

телефон на клиента: *8300

 

За поръчки в електронния магазин:

телефон: +359 2 464 70 94

мобилен: +359 885 664 568

факс +359 2 971 35 86

е-mail: eshop@handybg.com

 

На основание чл. 181н от Закона за защита на потребителите при възникване на потребителски спорове относно закупени от Търговеца „ХЕНДИ-ТЕЛ“ ЕООД стоки, потребителят може да използва института за Алтернативно решаване на спорове /АРС/. Алтернативното решаване на спорове между потребители и търговци представлява извънсъдебно помирително производство на доброволен принцип, което се осъществява посредством помирителни комисии. Потребителят има две възможности:

  • Да използва Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС) / http://ec.europa.eu/odr / - единен портал за достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да уреждат споровете си, свързани с трансгранични онлайн покупки, а така също и с национални.
  • Да подаде заявление за осъществяване на посредничество директно към КЗП на електронен адрес : www.kzp.bg, където може да се запознае с видовете помирителни комисии и стъпките за формиране на помирителна комисия.

 

Handy Social

  • Нашата Facebook страница
  • Twitter
  • YouTube канал
  • Skype Профил
  • Mtel

Нямаш регистрация?

абонирай се за нашия бюлетин и вземи

Въведете вашите две имена на кирилица

Въведете валиден имейл