Handy

Handy Chat попитайте на живо *8300 телефон на клиента
Всички категории

Полезно

  • Как да поръчам


    1. За да направите покупка, трябва да се регистрирате в секция “Регистрация“ или да използвате формата за бърза поръчка "Купи, като гост".

    1.1. Ако направите регистрация в сайта, на имейл адреса, с който сте се регистрирали, ще получите съобщение за потвърждение на заявката ви за регистрация. Натиснете линка в него, за да потвърдите регистрацията.


    2. Може да избирате от продуктите в продуктовия каталог, като натискате бутон „КУПИ“, наличен в страницата на всеки продукт. След натискането му, продуктът е добавен във вашата Кошница.


    3. След като сте приключили с избора на продукти, може да влезете в Кошницата, която се намира в горния десен ъгъл на страница. В Кошницата може да промените количеството от даден продукт или да изтриете продукт. Ако решите да продължите с покупката, натиснете бутона „ПОРЪЧАЙ“.


    4. Стъпка 1 – „Адрес на доставка“ – може да изберете различен от регистрацията ви адрес на доставка, както и дали желаете фактура на юридическо лице. След въвеждане на всички необходими данни натискате бутона “Продължи“.


    5. Стъпка 2 - „Начин на плащане“ - избирате желания метод на плащане и натискате бутона „ПРОДЪЛЖИ“.


    6. Стъпка 3 – „Потвърждение “ - нужно е да попълните отметката на (чек бокса) „ Приемам общите условия“ и натиснете бутон „ПОРЪЧАЙ“

  • Покупка с банкова карта

     

    За да направите покупка и да заплатите с банкова карта е необходимо да изпълните стъпките от 1 до 5 в предходната точка „Как да поръчам”.

    При избор на метод на плащане с карта:

    •    Отваря се платежна страница на обслужващата ни банка (ОББ), където въвеждате данните на вашата карта (номер, валидност, код за сигурност, име)

    •    Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified by VISA или MasterCard SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка Издател, където въвеждате паролата си за автентикация

    •    При успешна транзакция (успешни автентикация и авторизация), на екран се визуализира транзакционна бележка, която разпечатвате или запазвате.

    •    Парите се удържат по картата ви веднага след потвърдено успешно плащане.

     

    Условия на плащане с карта за избраната стока / услуга:

    •    Приемаме плащане със следните видове карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY

    •    Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие всхемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.

    •    Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.

    •    Трансакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ).  Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.

    •    При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

     

    Политика за осигуряване на защита на данните при плащане

    Обединени Търговци АД полага всички усилия да предостави надеждна защита на електронния си магазин. За да ви предпазим от злоупотреба при плащане с вашата Visa или MasterCard карта, ние прилагаме най-добрите практики препоръчани от международните картови организации:

    •    Сигурността при въвеждане и пренос на картовите данни се осигурява чрез използване на SSL протокол за криптиране на връзката между нашия сървър и платежната страница на обслужващата ни банка

    •    Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност (CVV2)

    •    В допълнение, за идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Verified by VISA и MasterCard SecureCode, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.

  • Други начини на плащане

     

    Освен заплащане чрез дебитна и кредитна карта, може да заплатите вашата поръчка и чрез:

     

    1. Наложен платеж (плащане при доставката)

     

    Получавайки поръчаната стока, заплащате дължимата сума на куриера. Имате възможност да прегледате пратката и ако тя отговаря на направената поръчка, заплащате дължимата сума на куриера. Стойността, която трябва да бъде заплатена, е посочена във фактурата, придружаваща поръчаните продукти. Разходите за застраховка на доставката се поемат от Хенди-Тел ЕООД.

     

    2. Плащане чрез ePay

    Ако притежавате дебитна карта, издадена от българска банка, може да заплатите чрез системата на ePay.bg. При избирането на този метод, ще бъдете прехвърлени на страницата на ePay.bg, където трябва да въведете потребителското си име и парола и да потвърдите плащането. Следвайте всички стъпки, за да бъдете върнати в страницата на handy.bg, за да бъде потвърдена поръчката. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода в банковата ни сметка.

     

    3. Плащане по банков път

    Ако сте избрали начин на плащане „Банков превод”, наш сътрудник ще се свърже с вас за потвърждение на поръчката, след което на посочен от вас е-mail адрес ще получите проформа-фактура, на база на която трябва да извършите плащането. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода в банковата ни сметка.

     

    4. Покупка на изплащане

    Може да закупите избраните от вас продукти на изплащане чрез TBI Bank, БНП Париба Лични Финанси или UniCredit. След избор на желаните от вас продукти, следва да изберете опцията „Вземи на изплащане” в Кошницата. Необходимо е да преминете през всички стъпки на поръчката и да попълните коректно исканите данни. След финализиране на поръчката, ние ще се свържем с Вас за потвърждение. Вашите данни ще бъдат изпратени към TBI Bank, БНП Париба Лични Финанси или UniCredit за разглеждане и одобрение на потребителския кредит. Консултант на дадената финансова институция ще се свърже с Вас за получаване на допълнителна информация. При одобрение на кредита, необходимите документи (искане-декларация, договор за потребителски кредит и др.) ще бъдат изпратени към вас за подпис чрез куриерската фирма. Разносът на документи е безплатен за вас. След като получим надлежно подписаните документи за кредита, ще ви изпратим и поръчаните стоки.

  • Отказ от покупка

     

    Всеки потребител има право да се откаже от поръчаната стока в срок от 14 /четиринадесет/ календарни дни от получаване на доставката. Стоката, която потребителят се задължава да върне на ХЕНДИ, трябва да бъде в добър търговски вид, без външни и/или вътрешни ожулвания, драскотини или други наранявания, поставена в оригиналната търговска опаковка, в която е получена от ХЕНДИ, в т.ч. стоката да не е ползвана и да отговаря на предвиденото в договора за продажба предназначение. Стоката трябва да бъде придружена от предоставените от ХЕНДИ гаранционна карта (оригинал), оригиналните копия на фактура и касов бон (за физически лица) или копия на фактура и касов бон (за юридически лица).

    Стойността на върнатата стока се възстановява на потребителя в срок от 14 календарни дни от датата, на която потребителят е информирал ХЕНДИ за решението си за отказ от договора за продажба.

    Формулярът за отказ от покупка може да намерите ТУК.

  • Доставка

     

    Доставката на поръчки на обща стойност над 50 лв., на абонаментни планове или устройства с абонаментен план е безплатна за вас. Във всички останали случаи доставката е на стойност 5 лв. с ДДС и тя ще бъде фактурирана в документа за продажба на поръчаните продукти.

     

    Поръчки, направени до 13.00 часа в работни дни (от понеделник до петък), се доставят на следващия ден.

     

    Поръчки, направени в почивни дни, се обработват и доставят в срок от два работни дни.

     

    Срокът на доставка зависи от продуктите, които се поръчват и от населеното място, до което трябва да бъде извършена доставката. Хенди-Тел ЕООД си запазва правото на промени в посочените срокове на доставка.

     

    Продуктите поръчани през handy.bg се доставят с куриерска фирма Европът-2000 АД.

     

    Стоката се изпраща към клиента след потвърждение на плащането за типове Банков превод, Кредитна/Дебитна карта, Easy Pay.

  • Гаранция

     

    Всички продукти, които се предлагат на електронния сайт на ХЕНДИ, са нови (освен, ако изрично не е посочено друго) и са доставени от официални вносители и представители.

     

    На страницата на всеки продукт е указан срокът на гаранцията, ако има такъв.

    Срокът на гаранцията започва да тече от датата на закупуване.

    Гаранцията не се отнася за акумулаторната батерия и аксесоарите към продукта, в това число: панели, зарядно устройство, мултимедийна карта, hands-free слушалки, кабел за пренос на данни и т.н.

    Фирмата не носи отговорност за пропуски на производителя в софтуерната версия на устройствата, но при възможност те ще бъдат отстранени.

    Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя.

    Гаранцията е поименна!При препродажба на стоката гаранцията е невалидна!

    Условия, при които не се признава гаранцията са:

    - липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение, поправки, нечетливост или липса на сериен номер на продукта, на данните на клиента и други;

    - всички случаи на повреди, причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица;

    - зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя;

    Използваните продукти, които дадат дефект, подлежат на гаранционно обслужване, ако са в гаранционен срок.

    Гаранционната карта и платежния документ следва да се пазят от купувача до изтичане на гаранционния срок и да се представят на Търговеца при необходимост от извършване на гаранционен ремонт.

    Ремонтът се извършва в оторизираните от вносителите на съответната стока сервизни центрове. Безплатно и в най-кратък възможен срок се отстраняват всички повреди, възникнали през гаранционния срок. Изключение са случаите, в които тези повреди са предизвикани от неспазване на правилата за транспорт, съхранение и инсталация и/или са в резултат от неправилна работа с устройството, в които случаи стоката не подлежи на гаранционно обслужване, а издадената при закупуването й гаранционна карта се анулира!

    Максималният срок за произнасяне на Търговеца по предявена от клиент рекламация, в т.ч. за гаранционно отстраняване на производствен дефект на закупена от него стока е 30 календарни дни от датата на предявяване на рекламацията от клиента.

    При постъпване на стока за гаранционно обслужване вследствие на предявена от клиент рекламация, фирмата не предоставя оборотна стока на клиента, сходна или идентична с рекламираната, за срока на гаранционното обслужване.

    За всяка дефектирала стока, закупена от Търговеца, клиентът има правото да предяви рекламация във всеки един от търговските обекти на ХЕНДИ на територията на РБългария или на адреса на централния офис на ХЕНДИ на адрес : гр. София, п.к. 1799, р-н „Младост 2”, бул. „Андрей Ляпчев” No 54. В случаите, когато клиентът предпочете да предяви рекламация на закупена от Търговеца стока на адреса на централния му офис, посочен в предходното изречение, той е длъжен да приложи към заявлението си за рекламация дефектиралата стока в пълен търговски пакетаж, придружена с касов бон от продажбата/фактура и гаранционна карта. Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя.

  • Контакти

     

    1799, бул. Андрей Ляпчев 54, София, България

    телефон на клиента: *8300

     

    за поръчки в електронния магазин:

    телефон +359 2 464 70 94

    мобилен. +359 885 664 568

    е-mail: eshop@handybg.com

Handy Social

  • Нашата Facebook страница
  • Twitter
  • YouTube канал
  • Skype Профил
  • Mtel